Saturday, January 15, 2011

Book Review - Laed By Example

Buzz rakan-rakan,


ok at this time aku masih berjaga dan sedang bertungkus lumus menyiapkan book review aku berjudul "Lead By Example" by John Baldoni. Submit date 17 Jan 2011 sebelum jam 5 petang. Sekarang dah siap, 2 pages consists of Introduction part, Book Review and conclusion. 

Sekarang ini aku tgh menunggu dengan penuh debaran Cik Auditor/ Vetting teacher aku tgkkan report aku dan amend here and there ( banyak kut kene amend - yelah, balajar pun dekat local Uni je, berangan nak tulis hebat2).

Tapi memang best la, sekali merah banyak gile. best la dapat orang yang tak lokek ilmu untuk tolong improve myself dan my wiritng. thanks yerr.......!!!! sgt2!!!

ok dah siap mahu tido esok nk g putrajaya submit book review ni to friend of mine dekat JPA. terima kasih Cik editor kerana bersama-sama bertungkus lumus dalam penghasilan so called- my masa hadapan untuk cepat confirm my post. 

Selamat malam semua.

p/s: insyallah, nanti I share with you macam mana hasil my book review setelah diedit ya. mungkin korang berminat lepas tu ke nak baca buku ni.

1 comment:

ZaNna MZakI said...

Sape cik editor tu? tolong check org punya skali...penat da stay up smlm sampai pukul 2...hehe...